1 Temmuz 2009 Çarşamba

keşke


Bazı isteklerinizi aptalca korkular yüzünden gerçekleştiremediğiniz olmuştur...
Kaçırdığınız fırsatların ardından keşkelere sarılıp dövündüğünüz..
Yeni fırsatlara koşmaktansa geçmiş imkanlara yürüdüğünüz ve önünüzdekileri kedinizden uzaklaştırdığınız..
O halde bu bloğun adı "keşke" olsun..

Keşkelerimiz var değil mi dilimizin ucunda.Yutkunarak geriye atmaya en derine çabaladığımız ama yutsakta dilimizin ucunu sızlatan keşkeler.Bu gün keşkelerimi taradım saçlarımı tarar gibi.Çözdüm bütün düğümlerini teker teker.Canımın yandığı oldu çözerken.Kopan parçalarım oldu,biraz da eksildim doğrusu..Elimde bir avuç özürle kaldım sadece.Çok önceden dilenmesi gereken,ama bu gün hala dilenmemiş..

Masum bir yazı gibi gözükecek kelimeleri pembeye boyamamdan dolayı.Altındaki vahşiliği yalnızca yazan bilecek.Sadece benim bildiğim şeylere bir yenisi ekleniyor böylece.
Özür sadece kelimeden ibaretse de aynı zamanda gücün kendisi.Özür dilemeyi öğrendim.Ve tüm sevdiklerimden özür diledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder