26 Mayıs 2009 Salı

Duymak istediğim gecikmiş cevaplarım var.Ama yok.

İyilikler bir de kötülükler var..Tıpkı iyiler ve kötülerin olması gibi.Mantıken iyi insanlar iyilikleri,kötü insanlar da kötülükleri yaparlar.Şayet şeytaın canı sıkılıyor da o an iyi bir insanı yoldan çıkarıpta ufak tefek bile olsa kötülük yaptırıyorsa o hala iyi bir insan mıdır? Anlayamadığım ve düşünmekten yorulduğum şeyler var.Bu aynı bilmediğiniz bir dilde şarkının çalması gibi.Müzik güzel ve gayet sade.Sözler anlamlı olmasına anlamlı..Müziğe layık olmalı ne de olsa..Lakin ben sözleri anlayamıyorum.O şarkıya nasıl güzel diyebilirim ki...
Yanlışlıklar var.Elbet bir yerlerde de doğrular gizli.Doğruların üstü yalanlarla kaplanmış ve görünmüyorlar.Tam sınırından kesilmiş tırnaklarımla uğraşıyorum yalanları sökmeye ama elde ettiğim tek şey ellerimin kanaması ve bıkkınlık.Çok korkardım birinin benden bıktığını duymaktan..Bu gün bu sözü kendime söyledim.Kendimden bıktım.Bazen olduğu gibi kabul etmeli.Haksızlıklar hayatın her yerinde.Elbette bir gün adalet yerini bulacak..Böyle deriz çünkü böyle olması gerekir.Olmuyor mu?Olmuyorsa sorun bende mi?
İyi olanı düşünmek iyi olanı çağırmak ve iyinin senin olması demek değil mi?Buna inanıyorsunuz ama ben inanmıyorum.Herkes hakettiğini yaşamıyor işte kabul edemiyorum!Yeni doğmuş küçük bebek günahsız bir melekken doğumuyla annesinin katili olabiliyor bazen.Neden o annesini öldüren kişi olarak sayılmıyor.Neden bu gerçeği herkes biliyor ama aynı zamandada herkes inkar halinde?
Hayatım..Cevap verebilir misin bana.Sana bunca zaman hep soru sordum çünkü sendin öğretmenim.Gittin mi benden.Yok musun artık.Yoksan nefes almamın neresi normal?Varsan neden susuyorsun cevaplamıyorsun beni?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder