25 Haziran 2009 Perşembe

i want to

İstiyorum çok şeyler.
Hayatımı yaşamayı istiyorum istediğim gibi.
Mesela okulum olmasını ama haftada bir gün gidip sadece son derse girmeyi istiyorum hep.
Arkadaşlarım sır tutabilen insanlardan oluşsun istiyorum.
Yakışıklı erkekler gay olmasın istiyorum mesela.
Ya da kimse birbirini gambazlamasın.
Sarışın kızlar mutlu olamasınlar istiyorum.
Bir de banel isimli kızlar ölsünler ama cennete gitsinler istiyorum.Mesela ezgiler ya da özgeler.
Mehmet eniştemler başka bir şehre taşınsınlar istiyorum.
Havuzlu bir eve taşınalım istiyorum.
Mehmet bana hiç trip atmasın benden bıkmasın istiyorum.
Etkilendiğim aşk filmlerindeki romantik ve ... sahneleri bende yaşamak istiyorum.
Msnde silerken sildiğini söylesinlerde boş yere kalabalık oluşmasın istiyorum çünkü ben birini silerken söylüyorum.
Sosyomatta beni 500 kişi tutsun istiyorum.
İrem hep huyuma gitsin gerçek bir abla kardeş olabilelim istiyorum.
Bihter ile Behlül hiç ayrılmasın Adnan da Matmazele aşık olsun istiyorum.
Daha çok şey istiyorum.
Çok mu şey istiyorum (?!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder