10 Haziran 2009 Çarşamba

DünyaM

İkimizde aynı gezegendeyiz kendini benden üstün sanma..
Sen de bu hayatı olabildiğince iyi yaşamaya bakıyorsun bende..
İkimizinde gelecekten haberi yok,gelecekte birleşme ihtimali olan bir gerçek söz konusu,azıcık kulak ver..
İkimizinde mutluluktan haberi yok, bu güne değin gördüklerimiz hiç bir şey.
Yaşadıklarımız yaşayacaklarımızın bir benzeriydi belki, senin için hazırım..
Kollarım kalbim ve beynim kadar boş senden başkasını hissetmiyorum, sen de biraz hissetmeye çalış.
Heyecan duymak istesen duyabilirsin,mutlu olmak istesen gülebilirsin şu akıp duran göz yaşlarını da saklama benden.
Göz yaşlarını görmesemde sessiz de olsa hıçkırıkların hissederim ben üzgün oluşunu,beni üzmemek için ağlama..
Ya da üzmek için ağlama..Yeter üzmeye çalışma.
Kabul et inkar edip durduğun varlığımı,uzaktanda olsa hayatındayım işte tanımamazlıktan gelme.
Bir gün ihtiyaç duyacaksın bana sen de biliyorsun o günü daha da fazla erteleyemezsin.
Çok güneşler batırıyorsun bensiz kalmak için ama yalnızlıkta bir yere kadar;
Ben sana yalnızlıktan geliyorum...
Bembeyaz duvarlar saklayamıyor seni benden,siyahlara bürünmemelisin.
Çok istiyorsan yok olmayı gidip kendini öldürmelisin....
Ben sadece seni uyandırmak istemiştim.
UYAN istemiştim yokluklardan,ve var olanları tanı istemiştim.
En basit olan bunu başarmanı beklemiştim.
Gözlerini yeni açtığın için ışığım almış olabilir gözlerini endişelenme, çok yakında ebni gayet net göreceksin.
O güne kadar sadece şunu bil ve unutmamak için sürekli hatırlamaya tekrarlamaya çalış.
Sen benim için, bense senin için yaratılmışım.
İşte bu cümleyi sürekli hatırına getirip korkmaktan vazgeç.
Tek hissedeceğin duygu merak ve heyecan olsun.
Korkular kalbinden ve bizden uzak dursun.


Kocaman bir his bu içimdeki,sana da yaşatasım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder